Whisky iFokus

Whisky

Etikettsamla-whisky
Läst 5550 ggr
Tatsja
0

Whiskyfat

Har ni någon som fyller jämt eller gifter sig? Kanske någon annan högtidsdag och ni inte vet vad ni ska ge.  Då kan detta vara något extra.

Köp ett whiskyfat av Mackmyra, en annorlunda och uppskattad present.

Gå ihop några stycken och sen är det bara att vänta några år innan ni kan provsmaka.

Den som köper ett fat har möjlighet att vara med när det fylls och även provsmaka under lagringstiden. Sen när det är klart är det buteljering som gäller.

Naturligtvis finns det andra ställen än Mackmyra att köpa ifrån. Sök bara på whiskyfat, så kommer ni vidare.

Gutår!

Ditt fat är ett trettioliters Ex-Bourbon. Du vill fylla det med nydestillerad svensk maltwhisky av det eleganta receptet.

Lagringsplats

Ditt fat kommer att lagras i Bodås gruvlager. Vill du välja ett annat lager gör du det i menyn här till höger. 

Plakettext

Ge ditt fat ett namn! Ange önskad text i rutan till höger.

Pris för whiskyn: 9600 kr
Flyttkostnad av fat: 0 kr
Fatvårdsavgift år 1-3: 1500 kr

Totalt att betala: 11100 kr

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jenahbella
0

nej va häftigt! Förvånad de kanske man ska önska sig i 25 års present :) men de e två år dit än :( jag får väl helt enkelt börja spara själv :) hihi

Tatsja
0

Visst vore det härligt att kunna ha ett eget fat

Väl mött, Tatsja

Jenahbella
0

ja de sulle kännas lite extra lyxigt :D

Tatsja
0

Bara detta att kunna skryta lite när man får besök. Det vore inte dumt

Väl mött, Tatsja

Isak
0

Ja billigt blir det ju inte, för sen får man ju tänka på alkoholskatten och momsen som tillkommer. Så det blir ju lite pengar.

Men mycket möjligt att det kan bli ett fat inom ett år ändå. Man behöver ju int vara ensam precis…

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Tatsja
0

Detta kan ju även ges som present om man går ihop några stycken. Många gånger vet man inte vad man ska ge någon som fyller jämt och har det mesta. Men köpa själv, har jag inte råd med. Fast jag skulle tänka mig att gå ihop med flera.

Väl mött, Tatsja

raphanus
0

#5 - Man kan köpa via Danmark, så blir skattesatsen lite lägre.

Tatsja
0

#7 har du någon länk och prisuppgift?

Väl mött, Tatsja

raphanus
0

Kolla på de översta pdf:erna i resultatlistan.