Whisky iFokus

Whisky

Etikettoff-topic
Läst 2275 ggr
Tatsja
0

OT: Semester

Ska ni ha semester snart?
Vad har ni planerat då?

Skriv och berätta.

Nyfikna jag Glad

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Bogey
0

Har sparad semester så jag ska vara ledig v27-v32 (6v)

Det som ska hinnas med är att göra om köket, åka till Umeå och ev. en sväng till Gotland.

Semestervila va e' de'? ;-)

Tatsja
0

Själv så var det många år sedan jag hade semester. Nu har jag det året om. Fast som pensionär har man ändå fullt upp.

Håller på att bygga uteplats på framsidan och ska höja altanen på baksidan. Nu är det fyra trappsteg för att komma ner till altanen och jag vill ha den höjd för att det ska vara lättare för mig att komma ut.

Fast jag får ju trappsteg för att komma ut i trädgården istället. Men ska göra trappa med räcke. Då är det enklare att komma ner till rollatorn.

Väl mött, Tatsja

Jenahbella
0

jag ska ha mini semester i ungern faktiskt, fast ska jobba där egentligen men kommer finnas lite tid till annat med :) får se om de blir att få med mig nån whiskey hem där ifrån kanske :D

Tatsja
0

Då får du lov att skriva och tala om hur det blev. Sen kommer du väl smaka lite där nere.

Väl mött, Tatsja

Jenahbella
0

japp! :) ska inte vara där så länge men några öl å whiskey lär ja få ner i min lilla mage :D kommer nog finnas nåt ja både kan rekomendera å varna för ;)

raphanus
0

Jag har min sista semesterdag i morgon. Jag har varit på sångarfesten i Tallinn och på Hultsfredsfestivalen. Mellanlandade i går i Linköping och avslutade kvällen med en tvåa Mackmyra Preludium '04, den av preludierna som enligt mig smakar helt klart bäst. Kan det finnas någon annan, mer lättillgänglig och kanske lite billigare whisky som smakar ungefär likadant som den, tro?

Bogey
0

Renoverar kök, blir inte så mycke över till annat

Tatsja
0

#6 Låter som en trevlig semester som du haft.

#7 Då förstår jag att du inte hunnit någnt annat, fast om du tar dig en virre, så kanske det går lättare att renovera.

Minns när mitt ex och en vän skulle tapetsera hemma. De gjorde det en natt och det var mönstertapet. Hela natten tapetserade de och drack whisky. Men mönsterpassningen blev bra.

Väl mött, Tatsja

Bogey
0

#8 Haha, jag gör nog mycke fel ändå utan alkohol i kroppen, fast och andra sidan. Allt blir ju bättre med lite whisky så jag ska kanske prova Flört

Tatsja
0

#9 Just det, med en liten en i kroppen och glöm inte andra benet också,Flört 

Så ska du se att allt går som en dans. Ser du något fel när du är klar, så skyll på ågren som var där och hjälpte dig.Flört

Väl mött, Tatsja