Medlemsantal
58 medlemmar, men var är ni? Är det ingen som har något roligt, trevligt minne att skriva om. Ja jag vet att en del redan gjort det, men ajg tror det finns fler som sitter inne med lite skoj.
Det behöver inte vara välskrivet. Bara rakt upp och ner.
Eller när du fick tag på den där efterlängtade sorten. Hur kändes det?
Resa till något bryggeri? Någon har väl gjort det? Berätta gärna hur du kom fram till att du ville besöka bryggeriet. Eller var det ett infall? Planerade ni något annat?
Vi har nog alla något minne, resa eller framtidsdröm. Skriv gärna var du önskar att åka. Många har ju drömmar om att besöka bryggerier.
Så sätt fart nu. Vill du ha den som artikel, ta kontakt med Sajtvärd, så kan han ge dig tillåtelse.
Hoppas på respons.
Whiskyhälsningar Tatsja,
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Alla väntar andaktigt på att det ska komma ett datum för whiskyprovningen helt enkelt ;-)
När den är gjord, hoppas jag många skriver och talar om hur det var. Gör mig lite avundsjuk, då jag inte kan, har råd att vara med
Väl mött, Tatsja
Åker till England och Skottland i augusti. Har inte prickat in någon färdväg utan hoppas på tips. Vill gärna besöka några destillerier i och för provsmakning och inköp av whisky. Det blir mitt första besök i Skottland så jag behöver vägledning.
Förmodligen hamnar det här inlägget under fel rubrik, men det kanske du Tatsja kan att rätta till. Tackar på förhand.

Nja, kanske det känns lite pretentiöst här inne för min del ;)
Jag älskar Blended Whisky… typ Farmor Gås eller så duger det med High Commisioner (den billigaste på bolaget).
Här handlar allt om Malt Whisky och svindyr dricka! Då är jag liksom inte med längre. Gick och köpte en maltwhisky och spenderade 309 kr på något som i min mening smakade…. tja… asfalt!!
Trist att det ska kännas som att Whisky iFokus är bara för de som har råd och har vett att dricka rätt.
#4 Tråkigt du inte gillade den Satmaran
Isatis. Då väntar vi på lite rapporter när du kommer hem 
Satmaran: Hur kan du känna så? Jag har absolut inte råd att köpa dyr whisky, men det är ju tips till andra och att man kan önska sig i present.
Denna sajt är för alla, oavsett om man har råd eller ej. Att läsa hur några varit på bryggerier, är roligt. Att då kunna fantisera om det själv, gör att i alla fall jag, känner mig deltagande.
Hoppas du blir kvar och skriver lite själv.
Väl mött, Tatsja
Jag skulle gärna bli medlem, men jag hittar inte rätt knapp. Eller så är jag bara lite trött.
raphanus
sajtvärd på Språk iFokus
medarbeider på Karbohydrater iFokus
#7 På höger sida har du en lista. Det är där mina sajter står. När du är inne här på whisky, scrolla ner tills du ser namnet, kryssa i och sen är du medlem.
Här är lite hjälp. Lägga till favoriter
Hoppas det löser sig nu
Väl mött, Tatsja