Whisky iFokus

Whisky

Etikettoff-topic
Läst 2211 ggr
Tatsja
0

Aktivitetsindex

Vi ligger rätt så lågt nu, efter en snabb rush. Men jag har förtröstan om att det bara är tillfällig svacka.

Har ni någon idé om hur vi ska locka fler att skriva här? Berätta gärna. Ideér behövs.

Vad vill ni veta? Saknas något? Frågorna kan bli många.

För att sajten ska leva vidare, behövs ni medlemmar. Men inte bara att läsa, utan att skriva något också.

Det kan vara första gången ni smakade whisky, något roligt minne, samling, och så vidare.

Skriv, skriv, skriv, ni behövs. Det behöver inte vara så märkvärdigt. Bara rakt upp och ner. Stavfel, satsfel, bryr vi oss inte om. Bara vi får något att läsa och kommentare.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Bogey
0

Tja, om jag får suga lite på min senaste whisky, anCnoc, som jag köpte idag så kan jag kanske komma med ett personligt utlåtande om intresse finnes.

Som ett bidrag till aktiviteten då :-)

Tatsja
0

Det låter bra. Har du något minne av när du första gången smakade whisky? Hur var det? Hur gammal var du?

Väl mött, Tatsja

Bogey
0

#2 Jo, men det har jag redan skrivit om i den tråden Glad

Tatsja
0

Du kan ju skriva något fint minne av när du smakade whisky. Kanske en ny sort eller något du aldrig skulle smaka mer. Hur reagerade ni som drack den där dyra fina whiskyn, som smakade illa? Vad gjorde ni av resten i flaskan?

Något sådant tänkte jag mig. Minnen är alltid roligt att läsa om.

Väl mött, Tatsja