Bostad Uppsala
Hej.
Här inne finns ju vänner från hela avlånga Sverige.
Min son har fått en forskartjänt Uppsala.
Nu söker han en lägenhet .
Tacksam för alla tips och förslag på hyreslägenheter, både privata och bolag. Under en viss tid kan även möblerat rum vara intressant.
Signemo
Var rädda om varandra

Oj då ,
En lägenhetsannons på en whiskysajt…
Hm - undrar hur vi ska göra med detta inlägg?
Tycker det är rätt malplacerat men låter den ligga kvar så länge tills dess jag hör andra åsikter.
Jag vill bara säga en sak. Få tag på en bostad i Uppsala är detsamma som att skrapa fram 50 papp i 25 bast i TV.
Vet du hur många studenter det finns här i Uppsala (jo - jag har mitt företag här)?
Jag säger bara - måååååånga är dom.
Men Lycka till!
Hej
Jag ber om ursäkt. Du får plocka bort den om Du tycker det är fel. Förstår att den är malplacerad .
Jo jag vet att de är ett fruktansvärt svårt ställe att få bostad på.
Nu är det ett fast arbete han fått så jag vet inte om det gör det lite enklare. Han bor förnärvarande i England så därför försöker jag hjälpa honom här hemifrån. Man är ju förälder även om ungen är över 30.
Vore förresten inte dumt att skrapa fram lite, fast helst inte i TV.
Men som sagt plocka bort inlägget om Du vill.
Ha det så bra
Var rädda om varandra

Nädå - vi låter det ligga kvar tills någon annan börjar "knöka".
Förstår vad du känner. Har själv en 20-årig dotter som jagar bostad som en besatt sedan ett par år. Dock inte i Uppsala.
Men det som finns att få tag på är bara stora lägenheter i dyra brf vilket inte passar en tunn plånbok.
Kan hålla med om att det är lite malplacerad, men jag tycker det kan gå för denna gång. Bara inte fler kommer efter. Hör efter på hemmet om du får sätta in den där. Ska höra med mina Medarbetare om de har något emot på min sajt. Men jag återkommer om det.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Tack
Var rädda om varandra